Orice copywriter, fie că e profesionist sau mai nou în branșă, știe clar că pentru a fi capabil să producă conținut mereu trebuie să și citească. Trebuie ca el să consume mai mult pentru a putea livra texte și articole care vând.

Știm că în piață sunt și copywriteri care își vând serviciile foarte ieftin dar cred că timpul tău valorează mai mult, iar dacă nu este așa, ar fi bine să investești mai mult în capacitățile și cunoștințele tale. Dacă preferi conținutul video, te poți înscrie la un curs de Copywriting de pe Udemy. Dar îți recomand mai degrabă să citești cărți din domeniu. E posibil ca informația să fie același dar citind o carte poți prelua atât informațiile utile dar totodată vei putea observa cum scrie un copywriter bun doar citindu-i cartea.

Am analizat cele mai solicitate joburi pentru copywriteri și am ales mai jos o serie de cărți, fiecare potrivită pentru un anumit tip de copywriting. Asta pentru că de obicei conținutul este diferit în textele de publicitate față de articole de blog sau chiar față de ficțiune. Nu am ales o înșiruire de cărți ci câte o carte pentru fiecare skill util în copywriting. Fiecare skill este bolduit în descrierea cărții pentru a fi mai ușor de identificat cartea dorită.


The Idea Writers: Copywriting in a New Media and Marketing Era

Comandă cartea aici!

Autoarea cărții descrie evoluția publicității din ultimii 50 de ani și explică în detaliu importanța copywriting-ului în digital marketing. În această carte veți găsi reguli bune de urmat pentru a reuși să ții pasul cu schimbările din industrie, atât pentru a avea succes cât și pentru a oferi valoare clienților

Recomandat pentru:

  • Copywriteri care lucrează pentru companii sau reviste care se adresează populației la scară largă
  • Oameni din agenții pentru înțelege tehnicile de comunicare în copywriting.

Choice Words for Local Marketers - How to Use Content Marketing to Generate Revenue

Descarcă ebook!

Marile companii se concentrează să atragă clienți la nivel național și internațional și de cele mai multe ori companiile mici nu mai au loc de acestea. Dar cum ar fi dacă ai ținti spre un public local și să îl stăpânești foarte bine pe acela, iar când termini cu acesta începi cu altă regiune? Este exact ca în SEO, nișele mari sunt ocupate și aglomerate dar nimeni nu se înghesuie la micronișe, cu toate că acolo este cel mai mare potențial.

Cartea aceasta ne învață cum să abordăm un public local și este ideală pentru:

  • companii mici, la început de drum și fără prea mare expunere
  • și pentru orice copywriter care vrea să se perfecționeze și pe această zonă

5,000 Words Per Hour: Write Faster, Write Smarter: Write Faster, Write Smarter

Descarcă ebook!

Titlul sună a clickbait, așa-i? Să știi că nu e chiar așa pentru că autorul aduce sfaturi practice pentru a te ajuta să fii mult mai eficient în timpul pe care îl petreci scriind articole. Ideea pe scurt este să nu oprești din scris nici măcar dacă ai făcut vreo greșeală gramaticală și lasă cuvintele să curgă, vei avea timp mai apoi să și editezi ce ai scris.

Cartea este ideală pentru:

  • Copywriteri care vor fie mai eficienți și să termine mai repede proiectele
  • Copywriteri care vor să facă față mai multor proiecte pentru a câștiga mai mulți bani
  • dar și pentru cei care scriu articole ieftine, pentru că timpul lor e mult mai limitat

Wired for Story

Comandă cartea aici!

Storytellingul devine o abilitate tot mai importantă în rândul copywriterilor. Adevărul este că poveștile ne țin aproape de un text și sunt unele persoane care sunt atât de buni la asta încât nici nu te deranjează că mai apoi îți vând un produs. Această carte este un ghid care te ajută să înțelegi cum funcționează creierul omului și cum poți fi persuasiv prin textele pe care le scrii.

Cartea este ideală:

  • pentru orice copywriter care vrea să se ridice la nivelul de Creative Copywriter
  • pentru orice companie ale cărui produse necesită o abordare strategică în comunicare

Everybody Writes

Comandă cartea aici!

Atunci când vorbim ne este foarte ușor să transmitem un mesaj, pentru că primim feedback din partea celorlalți. Însă în scris nu primim niciun feedback și se prea poate ca de multe ori să ai impresia că ți-ai transmis ideea într-un articol, când de fapt nu ai fost deloc înțeles.

Cartea aceasta te învață cum să comunici mai bine prin conținutul pe care îl creezi și pe care îl public. Este ideală pentru:

  • în special pentru cei care trebuie să scrie texte scurte și cu mesaj clar (newslettere, descriere produs, postări Social Media, reclame)
  • dar este utilă oricărui creator de conținut

On Writing

Comandă cartea aici!

Deși este scrisă de un autor de thriller-uri, cartea aceasta este esențială pentru orice scriitor. Stephen King este unul din cei mai de succes scriitori în viață, iar în această carte își dezvăluie principiile sale. Puteți citi o recenzie aici iar dacă vreți să o aprofundați este și mai bine pentru că principiile sale l-au ajutat să vândă zeci de milioane de cărți.

Cartea este recomandată pentru:

  • scriitori, indiferent dacă scriu ficțiune sau non-ficțiune
  • ghostwriteri și copywriteri

786 Ideas To Jump-start Your Imagination

Comandă cartea aici!

Cred că orice copywriter sau scriitor are momente în care inspirația îi lipsește cu desăvârșire. În astfel de momente simți că ai nevoie doar de o singură idee de care să te legi. Ce zici de 786 de idei într-o singură carte? E o culegere excelentă pentru acele momente de Writer's Block. Iar dacă te uiți la preț, vei realiza că pentru fiecare idee plătești doar 5 bani.

 

Comentează şi tu

comentarii