Luat în ansamblu Google+ este o platformă de socializare asemănătoare Facebook-ului şi se situează pe locuri fruntaşe în mai toate topurile referitoare la acest subiect. Ceea ce îi conferă un avantaj este asocierea cu motorul de căutare cu acelaşi nume şi cu Gmail - poşta electronică gratuită. Pornind fie de la utilizarea frecventă a motorului de căutare, fie de la utilizarea poştei electronice sau a altor unelte oferite de Google, platforma de socializare Google+ îţi oferă o trambulină excelentă pentru promovare. Poţi să te promovezi pe tine ca freelancer, poţi să postezi subiecte de tip hobby sau poţi să promovezi firme, produse sau servicii pentru care să fii plătit.
Nu e deloc complicat, hai să vezi!
- Daca ai deja un cont de GMail înseamnă ca nu trebuie decât să apeşi un buton ca să intri în Google+ şi să începi să postezi ce doreşti, în nume personal.
- Daca vrei să postezi în numele unei firme, înseamnă că acea firmă trebuie înregistrată separat cu numele său în Google+.
Oricum ai decide să foloseşti această unealtă este excelenta pentru promovare. Poţi să inviţi prietenii pe care îi ai deja fie în Circle, fie în Adressbook şi în acest fel îţi vei forma o audienţă cu care să interacţionezi şi să popularizezi subiectele de interes. Pe măsură ce lucrezi la pagina ta de Google+ motorul de căutare va găsi asocierea ta cu Google şi va urca rezultatul căutărilor mai sus în listă. Tu poţi câştiga folosind Google+ ceea ce alţii plătesc serios ca să aibă.
Însă, ca şi la Facebook, contează mult ceea ce postezi în pagina ta sau a clientului pentru care lucrezi. Nu orice subiect prinde. Trebuie ales cu grijă, trebuie scris cu atenţie şi dezbătut în cunoştinţă de cauză. Dacă publicul vede că nu te pricepi la acele postări, interesul lui va scădea. Aşa că e important conţinutul şi interacţiunea cu publicul pe care ţi l-ai format. Un alt aspect care contează este constanţa în postări. Şi ea contribuie la popularitatea pe care o are pagina în cauză.
Tu ţi-ai făcut o pagină de Google+? E populară?